Naučte se, jak tvořit příspěvky rychleji a strategicky pro prodej
11 lekcí nabitých praktickými informacemi
Přístup ke všem lekcím získáte ihned po přihlášení.
Studujete kdykoli a kdekoli budete chtít (= neomezený přístup do kurzu)
Neztratíte se. Kurz vás díky praktickým návodům dovede k cíli.
Detailně porozumíte svým potenciálním zákazníkům a na základě těchto informací si vytvoříte obsah, kterému neodolají.
Nevíte, co na Instagram sdílet nebo co psát do příspěvků? Nyní už to pro vás bude hračka.
Budete nejen vědět, jaké informace svým fanouškům předávat, ale také jakou formu a strukturu příspěvků zvolit, aby byly úspěšné.
Konkrétní kroky, pomocí nichž si ušetříte spoustu času i práce. Budete tvořit méně, ale získávat více.
Budete si umět vytvořit publikační plán, díky kterému bude vaše značka více vidět a své příspěvky budete moci tvořit jednodušeji a rychleji.
Dozvíte se, na jakých principech Instagram funguje a jaké jsou základy úspěchu na této platformě.
Jakmile svému profilu určíte specifické téma, budete mít za sebou první úspěšný krok. Správné zaměření dodá profilu notnou dávku profesionality.
Dříve, než budete moci ze svého profilu na Instagramu získávat nové zákazníky a klienty, je nutné poznat tyto uživatele do detailu a pochopit jejich myšlení.
Co je tajemstvím příspěvků, které promění vaše fanoušky na nové zákazníky? To se dozvíte v této lekci.
V této lekci získáte kompletní informace o tom, jaké příspěvky tvořit, aby váš profil dokázal pravidelně měnit vaše sledující na nové zákazníky a klienty.
Jelikož je hodnotný obsah základem úspěšného marketingu na Instagramu, v této lekci se dozvíte, co jsou to obsahové pilíře a jak vyhledat obsahová témata, která budou vaši sledující milovat.
Po dokončení této lekce již nikdy nebudete mít o nouzi nápady na příspěvky.
Dozvíte se, jak to udělat, aby vám každý příspěvek mohl přinášet nové zákazníky.
Jak si ušetřit spoustu hodin práce? Pomocí recyklace. A v této lekci naleznete přesný návod, jak na to.
Bezmyšlenkovité přidávání příspěvků na profil tak, jak nás napadne nikdy nepřinese výsledky. A už vůbec ne ty obchodní. Pokud máte v plánu používat Instagram k propagaci vašeho podnikání, obsahová strategie je nutností. Bude totiž sloužit jako generátor zákazníků a klientů.
Naučíte se, jak si naplánovat své příspěvky pro automatické zveřejňování.
Lektorka marketingu na Instagramu, social media manažerka a zakladatelka značky scalio.cz
Mým záměrem je ukázat podnikatelům, že propagace na sociálních sítích nemusí být nutným zlem. A jelikož jsem velký milovník systémů a automatizace, vnesla jsem velkou část mého nadšení i do Instagramové Akademie, ve které vás naučím, jak spravovat profil a propagovat podnikání na Instagramu velmi jednoduše.
Tento online kurz je dílčí částí komplexního kurzu Instagramová Akademie. Lekce tohoto kurzu naleznete současně v kurzu Instagramová Akademie. Při zakoupení dílčího kurzu si můžete zbývající lekce z kompletního kurzu Instagramová Akademie kdykoli dokoupit.
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Monika