Zvýhodněné přihlášení končí za
dnů
hodin
minut
sekund

Online kurz: Jak na Instagramu tvořit příspěvky, které prodávají

Naučte se, jak tvořit příspěvky rychleji a strategicky pro prodej

3 hodiny výuky

11 lekcí nabitých praktickými informacemi

Okamžitý přístup

Přístup ke všem lekcím získáte ihned po přihlášení.

Žádné termíny

Studujete kdykoli a kdekoli budete chtít (= neomezený přístup do kurzu)

Návody krok po kroku

Neztratíte se. Kurz vás díky praktickým návodům dovede k cíli.

Co se v kurzu naučíte?

01

Vytvářet příspěvky, které prodávají

Detailně porozumíte svým potenciálním zákazníkům a na základě těchto informací si vytvoříte obsah, kterému neodolají.

02

Jak mít vždy dostatek nápadů na příspěvky

Nevíte, co na Instagram sdílet nebo co psát do příspěvků? Nyní už to pro vás bude hračka. 

03

Strukturovat obsah tak, aby vám přiváděl nové potenciální zákazníky

Budete nejen vědět, jaké informace svým fanouškům předávat, ale také jakou formu a strukturu příspěvků zvolit, aby byly úspěšné.

04

Příspěvky recyklovat a automaticky zveřejňovat

Konkrétní kroky, pomocí nichž si ušetříte spoustu času i práce. Budete tvořit méně, ale získávat více.

05

Sestavíte si svou vlastní obsahovou strategii

Budete si umět vytvořit publikační plán, díky kterému bude vaše značka více vidět a své příspěvky budete moci tvořit jednodušeji a rychleji.

Dana Drahos
Dana DrahosPřírodní kosmetika danas.no
Read More
Pořád musím jen pět chválu, fakt mi ten kurz velmi pomáhá. Tolik informací tam máte, že v příštím běhu musíte zdražit! 
Hanka
HankaVýživa pro ženy
Read More
Prvně vám musím říci, že jsem naprosto nadšená jasností, strukturou, praktičností a zpětně si říkám, kolik mi Instagram už vzal investovaného času bez efektu. A teď vím, že jsem na to šla úplně špatně.
Vendula z Vendy's Candies
Vendula z Vendy's CandiesMentoring pro cukráře
Read More
Já třeba váš kurz všude propaguji, protože je krásně ucelený a vysvětlil mi vlastně vše ohledně Instagramu. Díky němu jsem pak mohla dělat malé krůčky, ale systematicky vůči tomu, čeho chci dosáhnout. Je skvělý.
Tomáš Sedláček
Tomáš SedláčekSprávce sociálních sítí
Read More
Bola to jedna z mojich najlepších investícií. Akademia je však naozaj komplexná a hlavne, každú vec a činnosť, či je to príspevok, text, farba, styl písania a aj obsah, tak je to naozaj dopodrobna rozobraté a toto sa mi velmi páči.
Martina z Toys and stories
Martina z Toys and storiesOnline půjčovna hraček pro děti
Read More
Zatím jsem vždycky jen slyšela "musíte mít hodnotné a kvalitní příspěvky" a bylo to pro mě příliš abstraktní. Ale Vy dáváte ke všemu konkrétní příklady a tipy a to mi moc pomáhá.
Barbora Šmídová
Barbora ŠmídováAutorská bižuterie
Read More
Zatím jsem vždycky jen slyšela "musíte mít hodnotné a kvalitní příspěvky" a bylo to pro mě příliš abstraktní. Ale Vy dáváte ke všemu konkrétní příklady a tipy a to mi moc pomáhá.
Previous
Next

Lekce, na které se můžete těšit:

Dozvíte se, na jakých principech Instagram funguje a jaké jsou základy úspěchu na této platformě. 

Jakmile svému profilu určíte specifické téma, budete mít za sebou první úspěšný krok. Správné zaměření dodá profilu notnou dávku profesionality. 

Dříve, než budete moci ze svého profilu na Instagramu získávat nové zákazníky a klienty, je nutné poznat tyto uživatele do detailu a pochopit jejich myšlení. 

Co je tajemstvím příspěvků, které promění vaše fanoušky na nové zákazníky? To se dozvíte v této lekci. 

V této lekci získáte kompletní informace o tom, jaké příspěvky tvořit, aby váš profil dokázal pravidelně měnit vaše sledující na nové zákazníky a klienty. 

Jelikož je hodnotný obsah základem úspěšného marketingu na Instagramu, v této lekci se dozvíte, co jsou to obsahové pilíře a jak vyhledat obsahová témata, která budou vaši sledující milovat. 

Po dokončení této lekce již nikdy nebudete mít o nouzi nápady na příspěvky. 

Dozvíte se, jak to udělat, aby vám každý příspěvek mohl přinášet nové zákazníky. 

Jak si ušetřit spoustu hodin práce? Pomocí recyklace. A v této lekci naleznete přesný návod, jak na to. 

Bezmyšlenkovité přidávání příspěvků na profil tak, jak nás napadne nikdy nepřinese výsledky. A už vůbec ne ty obchodní. Pokud máte v plánu používat Instagram k propagaci vašeho podnikání, obsahová strategie je nutností. Bude totiž sloužit jako generátor zákazníků a klientů.

Naučíte se, jak si naplánovat své příspěvky pro automatické zveřejňování. 

Lektor kurzu

Monika Cupalová

Lektorka marketingu na Instagramu, social media manažerka a zakladatelka značky scalio.cz

Mým záměrem je ukázat podnikatelům, že propagace na sociálních sítích nemusí být nutným zlem. A jelikož jsem velký milovník systémů a automatizace, vnesla jsem velkou část mého nadšení i do Instagramové Akademie, ve které vás naučím, jak spravovat profil a propagovat podnikání na Instagramu velmi jednoduše.

Pro koho je kurz vhodný?

Pro podnikatele, kteří chtějí být na Instagramu více vidět a potřebují si umět spravovat profil sami.

Pro ty, kteří hledají komplexní a ucelený návod, kterého se mohou krok po kroku držet.

A pro ty, kteří se chtějí naučit, jak na Instagramu propagovat značku efektivně, rychle a automaticky.

Tento online kurz je dílčí částí komplexního kurzu Instagramová Akademie. Lekce tohoto kurzu naleznete současně v kurzu Instagramová Akademie. Při zakoupení dílčího kurzu si můžete zbývající lekce z kompletního kurzu Instagramová Akademie kdykoli dokoupit.

Pusťte se do tvorby úspěšného obsahu ještě dnes:

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Monika

Krásný den, máte nějaké otázky?